Saptamana in imagini 113

Servus lume draga,

Mi-am facut o cana cu ceai, am pus sa uploadez pozele, timp in care va scriu aceste randuri.
Saptamana de care ne-am despartit a fost una cu bune si cu rele dar o sa incerc sa fac referire doar la lucrurile frumoase care mi s-au intamplat.
Nu m-am asteptat la un feedback asa bun din partea voastra si tare m-am bucurat cand v-am citit comentariile si am vazut ca dati like postarilor scrise.
Nu uitati sa va inscrieti la concurs, mai aveti timp astazi iar miercuri incerc sa aleg castigatoarea.
Tot saptamana trecuta am publicat postarea referitoare la acnee si, din nou, mi-ati fost alaturi. Pentru asta va multumesc! 

Iar acum haideti sa va arat in cateva poze ce am facut saptamana trecuta.

Luni am facut mici cumparaturi si printre ele se afla si niste forme de hartie pentru briose si un set de ustensile pentru decorat torturi, prajituri sau chiar briose.

PicsArt_11-06-05.16.45

Marti seara, dupa job, m-am relaxat la piscina. Sunt asa fericita cand cobor scarile si vad ca nu e nimeni la piscina in afara de mine. Ce frumos e sa inoti fara sa te deranjeze nimeni. Tot marti mi-am luat o Craciunita ca sa imi aminteasca ca nu mai e asa mult pana la Craciun si ar trebui sa ma gandesc la cadouri pentru cei dragi.

2016-11-08 07.18.18 1

2016-11-08 11.14.26 1


Miercuri a plouat iar eu am avut ceva treaba in oras asa ca am profitat si am facut si cateva poze in centru. 


IMG_20161109_132122

Miercuri seara, cineva drag a stiut ca nu am avut o zi prea buna si mi-a adus tort de ciocolata.

2016-11-12 08.04.13 1

Joi a fost zi de rasfat.
Mi-am facut un smoothie din capsuni, mure si afine si am facut o baie calda.
Pentru un plus de relaxare am pus si niste lumanari.

deebs_blog_saptamana_in_imagini

Vineri iar am avut drum catre centru dar am prins o zi cu soare.
Mai zaboveam eu prin oras si mai faceam niste poze daca nu trebuia sa fiu prezenta la serviciu.

IMG_20161111_105241

Spre seara am mers la Starbucks si mi-am luat un Gingerbread latte. Abia astept sa se intoarca in tara prietena mea cea mai buna si sa stam la povesti cu orele in Starbucks. Deocamdata stam la telefon.
Chiar ieri am vorbit de la ora 21 pana la 00:30.

Sambata am dormit pana pe la vreo 11 si asta pentru ca afara era o vreme mohorata si deloc prielnica unei plimbari.
Cu toate acestea am iesit sa iau pranzul in oras cu o prietena si ne-am plimbat putin prin Parcul Central.

2016-11-12 05.18.44 1

Duminica am fost trezita de lumina puternica care-mi inunda camera. Nu era de la soare caci era de un alb imaculat. Probabil ati vazut ca a nins la Cluj si s-a si depus putin. Cu toate acestea, am iesit sa iau pranzul in oras si m-am ales cu o salata de toata jena.
Nu recomand localul Klausen daca optati pentru salata. In schimb, daca vreti crispy strips, burger sau legume pe gril cu piept de pui, e ok.
Revenind la salata, am comandat salata localului si am inteles cand mi s-a zis ca nu au rucola dar m-am enervat cand in loc de crutoane am primit bucati mari de paine. Am dat inapoi salata spunand ca e paine si nu crutoane. Dupa 10 minute am primit aceeasi paine dar mai prajita putin. Am sau n-am dreptate?

20161113_151805

Si ca sa nu inchei postarea intr-o nota negativa, va las cu o poza facuta ieri in centrul vechi.

2016-11-13 11.20.26 1


Sper ca ati avut o saptamana buna si va doresc ca saptamana in curs sa va aduca doar bucurii.
Eu deja am planuri, cel putin pe maine. Merg sa o vad pe Iguanitza la un event fain.
Cu siguranta o sa fac poze si o sa le pun pe instagram.

Va imbratisez,
Andreea